Nyår!

Och jag
* har haft ett bra år, om man tänker efter.
* har ganska höga förväntningar på att 2011 kan bli ännu bättre.
* vill egentligen vara någon annan stans ikväll, så jag har varit opepp ända tills nu.
* vet inte vad jag ska ha på mig, kanske kommer se jättefransk ut och ha längre kjol än jag brukar, eller jeans, fast dresscoden är klänning.
* har målat naglarna mörkblå och kan inte bestämma mig för om det är fint eller om jag ser utklädd ut.
* funderar på om man kan använda bodybutter istället för parfym.
* ska peppa med indisk musik nu.
* hoppas på ett samtal från honom ikväll.
* men tänker inte bli besviken om han inte ringer, tänker dansa hela natten och kanske våga ringa själv.
* längtar efter 2011 nu, ska minsann gå och prova kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0