Wish upon a star

Jag har verkligen pratat med honom! Och han har sagt att han vill träffa mig! Och jag går som i en dröm och vet inte om jag ska tro på något av det som händer. För det händer mer saker. Jag är inte van vid den här uppmärksamheten, och jag vill inte ha den i såhär koncentrerat format om den inte kommer från honom.
Att jag ens får lite uppmärksamhet från honom är så overkligt att jag börjar fundera på om alla mina önskningar faktiskt slår in nu. Alla gånger jag letat på himlen efter fallande stjärnor. Det kan inte vara sant att det här inte bara pågår i mitt huvud! Det är alltid bara i mitt huvud.
Jag förstår ingenting mer än att mina tankar driver iväg till honom hela tiden, och jag vill inget hellre än att vara nära honom och jag kommer inte närmre av att bli sjuk varje gång jag pratar med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0